Annemarie, manager operations

Quote van Annemarie



Er is veel ruimte voor innovatie en ontwikkeling en daar gaat mijn hart altijd sneller van kloppen.


Annemarie, manager operations

Wat zegt Annemarie over Allsecur?

Manager is natuurlijk een heel algemeen begrip. Ik ben eindverantwoordelijk voor het Customer Contact Center. Ik werk dagelijks aan een goede bereikbaarheid en hoge kwaliteit van de gesprekken. Een goede balans vinden tussen wat de klant én de medewerker van ons verwacht vind ik belangrijk. Mijn overtuiging is dat medewerkers die goed in hun vel zitten de klant adequaat en netjes te woord zullen staan.

Iedereen staat klaar voor de klant. Natuurlijk gaat er bij ons ook wel eens wat fout, we zijn immers allemaal mensen. Fouten proberen we zo snel mogelijk te herstellen. Door de jonge mensen die bewust kiezen voor Allsecur ademt het bedrijf een dynamische sfeer. Er is veel ruimte voor innovatie en ontwikkeling en daar gaat mijn hart altijd sneller van kloppen. Elke dag op zoek naar verbeteringen om onze dienstverlening te optimaliseren. En het leuke is dat de klant je dit vaak al op een presenteerblaadje aanreikt.

Allsecur heeft de ambitie om het beste Customer Contact Center te worden. Het opdoen van nieuwe inzichten, binnen en buiten de branche, is daarbij belangrijk. Allsecur is de autoverzekeraar met veel knowhow van alles wat met mobiliteit te maken heeft. Allsecur heeft een goede prijs-kwaliteitverhouding. Vier jaar op rij ‘De Beste Keuze’ award winnen lukt niet zomaar, het zegt iets over waar we voor staan!

59.0.8 FC51