Schade melden

Schade bezorgt je een hoop kopzorgen. Een groot gedeelte van deze zorgen nemen wij uit handen. Of het nu gaat om autoschade, schade aan je spullen of schade aan je woning, wij helpen je graag.

Heb je schade?

Dat vinden wij erg vervelend voor je. Meld je schade telefonisch binnen 24 uur en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Autoschade kun je ook online melden.

Aansprakelijk gesteld, wat nu?

Erken geen schuld en doe geen uitspraken over een schadevergoeding. Beschrijf voor jezelf de schade en het ontstaan ervan zo uitgebreid mogelijk. Meld je schade en wij gaan direct voor je aan de slag.

Hoe regelt Allsecur je schade?

We doen er alles aan om je autoschade snel te regelen. Soms duurt het iets langer. Bijvoorbeeld als wij medewerking nodig hebben van een tegenpartij of een getuige. Wat kun je van Allsecur verwachten? Wij regelen je autoschade in 5 stappen.

  • Wij maken samen met jou je schadedossier compleet
  • Wij bekijken de autoschade
  • We houden je op de hoogte van de schadeafhandeling
  • Wij betalen de schadevergoeding
  • Wij verhalen de schadevergoeding bij de tegenpartij bij Volledig Casco en Rechtsbijstand

In onze Folder Schadeafhandeling lees je in detail hoe wij jouw schade afhandelen.

Wat te doen bij ruitschade?

Heb je ruitschade? Bel voor reparatie met Allsecur via 088-548 5000. Via het keuzemenu kom je direct bij onze glasherstellers uit en kun je een afspraak maken. Waar en wanneer het je uitkomt. Wij staan 24 uur per dag voor je klaar!

Onze ruitschade partners:

Heeft u ruitschade? | Allsecur Autoverzekeringen

Wat te doen bij andere schade?

Blikschade

Als je de schade meldt, maken wij een inschatting van de kosten. Als het om een groter bedrag gaat, komt een expert kijken hoe groot de schade is. De expert komt binnen 2 dagen nadat hij van ons de opdracht krijgt. De reparateur kan je een inschatting geven van het bedrag en hoe lang het schadeherstel duurt.

Letsel? Bij Allsecur ben je verzekerd van een goede schaderegeling

Omdat letselschade soms gecompliceerd kan zijn, vergt dit speciale deskundigheid. De afhandeling van letselschade kan lang duren. Soms langer dan 1 jaar. Zeker als er een tegenpartij betrokken is. Bij Allsecur ben je verzekerd van deskundige hulp bij de afhandeling van letselschade.

In onze Folder Letselschade leest u in detail hoe wij letselschade afhandelen.

Vervangend vervoer

Reparatie

Laat je de autoschade bij een aangesloten tophersteller repareren? Dan heb je recht op vervangend vervoer via de aangesloten tophersteller. Zo ben je toch nog mobiel, terwijl je wacht op je auto.

Total loss of gestolen

Is de schadeoorzaak gedekt op je polis en is je auto total loss, gestolen of ben je slachtoffer van oplichting? Dan heb je recht op vervangend vervoer. Hieronder vind je hoe lang je recht heeft op vervangend vervoer per dekking:

Beperkt Casco
Total loss: vervangende auto voor maximaal 7 dagen. Diefstal, oplichting of verduistering: vervangende auto voor maximaal 20 dagen.

All Risk
Total loss: vervangende auto voor maximaal 30 dagen. Diefstal, oplichting of verduistering: vervangende auto voor maximaal 20 dagen.

Let op: het vervangend vervoer moet zijn ingeschakeld door Allsecur.


Schadeformulier

Schadeformulier invullen

Een schadeformulier invullen kan best lastig zijn. Wij helpen je hier graag bij. Lees onze tips over het invullen van een schadeformulier.

  • Noteer getuigen
  • Vul nooit iets in wat ongeveer juist is
  • Zet alleen je handtekening als je het ermee eens bent
  • Maak een kopie van het schadeformulier voor uw eigen administratie

Uw ingevulde schadeformulier kun je opsturen naar: Allsecur, Afdeling Schadeafhandeling, Antwoordnummer 90210, 3009 VB Rotterdam

Hulp bij een verkeersongeluk

Stel: je krijgt een verkeersongeluk. Dat is al erg genoeg. Dat weten we maar al te goed. Daarom nemen we graag jouw zorgen uit handen.

Thuisbrengservice

Ben je in het buitenland en kan de bestuurder niet meer rijden door een verkeersongeluk of ziekte? En kan of mag niemand anders de auto besturen? Dan zorgen wij voor het vervoer van je auto en de passagiers met hun bagage naar Nederland. U kiest zelf het adres.

Allsecur Schadecoach

Bij Allsecur heeft u een Schadecoach. Met de Allsecur Schadecoach krijg je meteen telefonische hulp. Sta je nog langs de weg? Of ben je al thuis? De Allsecur Schadecoach vertelt je wat je moet doen.

Wegslepen van je auto

Verslepen jullie ook mijn auto als ik de schuldige ben van het ongeval? Wij helpen je altijd met het verslepen van je auto. Dat heeft niets met schuld te maken. Het maakt ook niet uit welke dekking je hebt gekozen.