Schade melden

Heeft u autoschade? Allsecur helpt! Wij zorgen ervoor dat u snel weer onderweg bent. Wij begeleiden het gehele schadetraject van uw auto.

Heeft u schade?

Dat vinden wij erg vervelend voor u. Meld uw schade online binnen 24 uur en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Hoe regelt Allsecur uw schade?

We doen er alles aan om uw autoschade snel te regelen. Soms duurt het iets langer. Bijvoorbeeld als wij medewerking nodig hebben van een tegenpartij of een getuige. Wat kunt u van Allsecur verwachten? Wij regelen uw autoschade in 5 stappen.

  • Wij maken met u uw schadedossier compleet
  • Wij bekijken de autoschade
  • We houden u op de hoogte van de schadeafhandeling
  • Wij betalen de schadevergoeding
  • Wij verhalen de schadevergoeding bij de tegenpartij bij Volledig Casco en Rechtsbijstand

In onze Folder Schadeafhandeling leest u in detail hoe wij uw schade afhandelen.

Wat te doen bij ruitschade?

Heeft u ruitschade? Bel voor reparatie met Allsecur via 088-548 5000. Via het keuzemenu komt u direct bij onze glasherstellers uit en kunt u een afspraak maken. Waar en wanneer het u uitkomt. Wij staan 24 uur per dag voor u klaar!

Onze ruitschade partners:

Heeft u ruitschade? | Allsecur Autoverzekeringen

Wat te doen bij andere schade?

Blikschade

Als u de schade meldt, maken wij een inschatting van de kosten. Als het om een groter bedrag gaat, komt een expert kijken hoe groot de schade is. De expert komt binnen 2 dagen nadat hij van ons de opdracht krijgt. De reparateur kan u een inschatting geven van het bedrag en hoe lang het schadeherstel duurt.

Letsel? Bij Allsecur bent u verzekerd van een goede schaderegeling

Omdat letselschade soms gecompliceerd kan zijn, vergt dit speciale deskundigheid. De afhandeling van letselschade kan lang duren. Soms langer dan 1 jaar. Zeker als er een tegenpartij betrokken is. Bij Allsecur bent u verzekerd van deskundige hulp bij de afhandeling van letselschade.

In onze Folder Letselschade leest u in detail hoe wij letselschade afhandelen.

Meer praktische adviezen

Vervangend vervoer

Is uw auto na schade niet te repareren of in reparatie? Dan kunnen wij zorgen voor vervangend vervoer. Zo bent u toch nog mobiel terwijl u wacht op uw auto. Is uw auto gestolen? Of bent u slachtoffer van oplichting? Ook dan kunnen wij u een vervangende auto leveren als u klant bent bij Allsecur.

Beperkt Casco
Auto niet te repareren: vervangende auto voor maximaal 7 dagen. Diefstal, oplichting of verduistering: vervangende auto voor maximaal 30 dagen.

All Risk
Auto niet te repareren: vervangende auto voor maximaal 30 dagen. Diefstal, oplichting of verduistering: vervangende auto voor maximaal 30 dagen.

Schadeformulier invullen

Een schadeformulier invullen kan best lastig zijn. Wij helpen u hier graag bij. Lees onze tips over het invullen van een schadeformulier.

  • Noteer getuigen
  • Vul nooit iets in wat ongeveer juist is
  • Zet alleen uw handtekening als u het ermee eens bent
  • Maak een kopie van het schadeformulier voor uw eigen administratie

Uw ingevulde schadeformulier kunt u opsturen naar: Allsecur, Afdeling Schadeafhandeling, Antwoordnummer 90232, 3009 VB Rotterdam

Hulp bij een verkeersongeluk

Stel: u krijgt een verkeersongeluk. Dat is al erg genoeg. Dat weten we maar al te goed. Daarom nemen we graag uw zorgen uit handen.

Thuisbrengservice

Bent u in het buitenland en kan de bestuurder niet meer rijden door een verkeersongeluk of ziekte? En kan of mag niemand anders de auto besturen? Dan zorgen wij voor het vervoer van uw auto en de passagiers met hun bagage naar Nederland. U kiest zelf het adres.

Allsecur Schadecoach

Bij Allsecur heeft u een Schadecoach. Met de Allsecur Schadecoach krijgt u meteen telefonische hulp. Staat u nog langs de weg? Of bent u al thuis? De Allsecur Schadecoach vertelt u wat u moet doen.

Wegslepen van uw auto

Verslepen jullie ook mijn auto als ik de schuldige ben van het ongeval? Wij helpen u altijd met het verslepen van uw auto. Dat heeft niets met schuld te maken. Het maakt ook niet uit welke dekking u heeft gekozen.