70% van de meldingen
is ruitschade.

Allsecur herstelt dat kosteloos.

Heeft u ruitschade? Bel ons!

Bel voor reparatie met Allsecur via 073-548 5000. Via het keuzemenu komt u direct bij onze glasherstellers uit en kunt u een afspraak maken. Waar en wanneer het u uitkomt. Wij staan 24 uur per dag voor u klaar!

Onze ruitschade-partners:

Wat te doen bij andere schade?

Blikschade

Als u de schade meldt, maken wij een inschatting van de kosten. Als het om een groter bedrag gaat, komt een expert kijken hoe groot de schade is. De expert komt binnen 2 dagen nadat hij van ons de opdracht krijgt. De reparateur kan u een inschatting geven van het bedrag en hoe lang het schadeherstel duurt.

Letselschade

Omdat dit vaak erg ingewikkeld is, kan dit lang duren. Soms meer dan 1 jaar. Zeker als er een tegenpartij betrokken is.

Heeft u schade?

Dat vinden wij erg vervelend voor u! U kunt uw schade hier online melden. Meld uw schade altijd zo snel mogelijk bij ons. In ieder geval binnen 24 uur na de schade. Wij regelen uw schade dan zo snel mogelijk.

Online melden

Wist u dat?

Bij ruitschade blijven uw aantal schadevrije jaren intact.

Belangrijk om te weten!

Vervangend vervoer

Is uw auto na schade niet te repareren of in reparatie? Dan kunnen wij zorgen voor vervangend vervoer. Zo bent u toch nog mobiel terwijl u wacht op uw auto. Is uw auto gestolen? Of bent u slachtoffer van oplichting? Ook dan kunnen wij u een vervangende auto leveren als u klant bent bij Allsecur.

Wanneer krijgt u vervangend vervoer?

Beperkt Casco

Auto niet te repareren: vervangende auto voor maximaal 7 dagen. Diefstal, oplichting of verduistering: vervangende auto voor maximaal 30 dagen.

Volledig Casco

Auto niet te repareren: vervangende auto voor maximaal 30 dagen. Diefstal, oplichting of verduistering: vervangende auto voor maximaal 30 dagen.

Schadeformulier invullen

Een schadeformulier invullen kan best lastig zijn. Wij helpen u hier graag bij. Lees onze tips over het invullen van een schadeformulier.

Uw ingevulde schadeformulier kunt u opsturen naar: Allsecur, Afdeling Schadeafhandeling, Postbus 1951, 5200 BZ Den Bosch.

    Tips bij het invullen van een schadeformulier

  • Noteer getuigen

Schrijf de naam en het adres van de getuigen op het formulier. Ook als dit familie of passagiers zijn

  • Vul nooit iets in wat ongeveer juist is

Dan is het lastig te bepalen wie aansprakelijk is.

  • U hoeft het niet eens te zijn

Zet alleen uw handtekening als u het eens bent over de kruisjes die staan ingevuld bij vraag 12 (toedracht) en de situatieschets.

Maak een kopie van het schadeformulier voor uw eigen administratie.

 U hoeft niet altijd een schadeformulier in te vullen, behalve:

  • Bij een aanrijding met een persoon, dier of object waarbij de persoon of eigenaar van het dier en of object een schadeformulier kan ondertekenen (ter plekke of achteraf).
  • Bij aanrijdingen met of schade door een onbekende persoon of dier van onbekende eigenaar. Dus ook bij vandalisme.

Wanneer geen schadeformulier invullen?

In alle andere gevallen heeft u geen schadeformulier nodig. U heeft dus geen schadeformulier nodig bij:

  • Ruitschade
  • Hagel
  • Storm
  • Inbraak
  • Diefstal en joyriding
  • Aanrijdingen met een vast object (opstal, hekwerk, luifel, vangrail etc.) indien de tegenpartij niet bekend is.

In een enkel geval hebben we wel een schadeformulier nodig. Als we dit nodig hebben, vragen we erom.

Hulp bij een verkeersongeluk

Stel: u krijgt een verkeersongeluk. Dat is al erg genoeg. Dat weten we maar al te goed. Daarom nemen we graag uw zorgen uit handen.

Thuisbrengservice

Bent u in het buitenland en kan de bestuurder niet meer rijden door een verkeersongeluk of ziekte? En kan of mag niemand anders de auto besturen? Dan zorgen wij voor het vervoer van uw auto en de passagiers met hun bagage naar Nederland. U kiest zelf het adres.

Allsecur Schadecoach

Bij Allsecur heeft u een Schadecoach. Met de Allsecur Schadecoach krijgt u meteen telefonische hulp. Staat u nog langs de weg? Of bent u al thuis? De Allsecur Schadecoach vertelt u wat u moet doen.

Wegslepen van uw auto

Verslepen jullie ook mijn auto als ik de schuldige ben van het ongeval? Wij helpen u altijd met het verslepen van uw auto. Dat heeft niets met schuld te maken. Het maakt ook niet uit welke dekking u heeft gekozen.

Top 10 meest gestelde vragen

De hoogte van uw premie wordt jaarlijks bepaald aan de hand van uw gekozen dekking en daarnaast de volgende gegevens:

  • Persoonlijke gegevens (zoals leeftijd en woonplaats)
  • Kenmerken van uw auto (zoals cataloguswaarde en gewicht)
  • Aantal schadevrije jaren. Bij een wijziging van deze gegvens kan u premie dus ook wijzigen.

Bij ons kunt u dagelijks uw autoverzekering opzeggen. Opzeggen kan door ons te bellen via 073-548 5000.

Met onze autoverzekering bent u verzekerd in Europa en alle landen die grenzen aan de Middellandse Zee en aangegeven staan op de groene kaart. De autoverzekering is niet geldig in landen die zijn doorgestreept op het verzekeringsbewijs.

Op uw polis staan de dekkingen die u gekozen heeft, met de verzekerde bedragen. Dat kunt u ook altijd nakijken via Mijn Allsecur. Log hier in op Mijn Allsecur

Op de overzicht dekkingen pagina vindt u een overzicht met uitleg van alle aanvullende dekkingen. Op deze manier kunt u eenvoudig bepalen welke aanvullende dekking u wilt afsluiten.

Elk jaar sturen wij onze klanten een Premie Alert. Hierin geeft Allsecur u ons advies op basis van onze ervaring. Twijfelt u over de gekozen dekkingen? Neemt u dan contact op met onze medewerkers en laat u vrijblijvend informeren.

 

De premie op uw polisblad berekenen we op het moment dat u uw auto wilt verzekeren. De premie geldt voor een jaar. In de loop van het jaar kan de premie op onze website anders worden. Bijvoorbeeld omdat we risico's anders waarderen. Dit kan positief of negatief voor u uitpakken. Op internet vindt u altijd de actuele premie. Elk jaar sturen wij u een verlengingsvoorstel met de actuele premie en ons advies voor uw dekking.

U heeft schade. Dat vinden wij erg vervelend voor u. Geef uw schade zo snel mogelijk aan ons door. Wij zijn dag en nacht bereikbaar en regelen direct hulp voor u. Meldt uw schade:

  • Via de website
  • Door te bellen naar 073-548 5000

Aangifte indien de schade veroorzaakt is door diefstal, joyriding, inbraak of vandalisme, of is uw auto aangereden door een onbekende dader? Doe dan direct aangifte bij de politie en stuur het proces-verbaal naar ons op. Lees meer over onze schadeafhandeling.

Ja, wanneer u meerdere auto’s bij Allsecur verzekerd heeft u recht op de gezinskorting. Deze korting krijgt u over uw hoofddekking en varieert van 2,5% tot 10%, afhankelijk van de gekozen hoofddekking. De korting is ook van toepassing op partners die beiden een auto bij Allsecur verzekerd hebben en op hetzelfde adres wonen. Wilt u gezinskorting? Neem dan telefonisch contact met ons op via 073-548 5000.

Met het verzekeringsbewijs kunt u aantonen dat uw auto verzekerd is in alle landen die op het bewijs staan. In de landen met een * wordt alleen groene kaart geaccepteerd. Deze kunt u bij ons opvragen via info@allsecur.nl. Wij sturen u dan de groene kaart alsnog via de post.

Het versturen van een verzekeringsbewijs heeft de volgende voordelen:

  • Snelheid: U kunt het verzekeringsbewijs meteen zelf printen, u hoeft niet op de post te wachten.
  • Zekerheid: Mocht u het verzekeringsbewijs kwijtraken dan kunt u de kaart altijd en overal weer printen. U heeft het bewijs dus altijd bij u!
  • Kostenbesparing: Mede daarom kunnen wij u een scherpe premie blijven bieden.
Bel ons voor advies

(bereikbaar 8u - 21u)

073 - 548 5000

Autoverzekering berekenen

Klanten hebben na het afsluiten van een autoverzekering een beoordeling gegeven. Allsecur scoort gemiddeld een 8,2 uit 35000 beoordelingen.