Autoverzekering

Schade

Schade bezorgt je een hoop kopzorgen. Een groot gedeelte van deze zorgen nemen wij uit handen.

Wat doen wij als jij schade hebt?

We doen er alles aan om je schade snel te regelen. Soms duurt het iets langer. Bijvoorbeeld als wij medewerking nodig hebben van een tegenpartij of een getuige. Wat kun je van ons verwachten? Wij regelen je schade in 5 stappen.

  • Wij maken samen met jou je schadedossier compleet
  • Wij bekijken de schade
  • We houden je op de hoogte van de schadeafhandeling
  • Wij betalen de schadevergoeding
  • Wij verhalen de schadevergoeding bij de tegenpartij

Schade melden

Meld je schade binnen 24 uur en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Schade meldenMeld je schade eenvoudig in Mijn Allsecur

Wat doen wij als jij ruitschade hebt?

Heb je ruitschade? Bel voor reparatie met Allsecur via 088-548 5000. Via het keuzemenu kom je direct bij onze glasherstellers uit en kun je een afspraak maken. Waar en wanneer het je uitkomt. Wij staan 24 uur per dag voor je klaar!

Wat doen wij als jij blikschade hebt?

Als je de schade meldt, maken wij een inschatting van de kosten. Als het om een groter bedrag gaat, komt een expert kijken hoe groot de schade is. De reparateur kan je een inschatting geven van het bedrag en hoe lang het schadeherstel duurt.


Wat doen wij als jij letselschade hebt?

Omdat letselschade soms gecompliceerd kan zijn, vergt dit speciale deskundigheid. Bij ons ben je verzekerd van deskundige hulp bij de afhandeling van letselschade.

Aansprakelijk gesteld, wat nu?

Erken geen schuld en doe geen uitspraken over een schadevergoeding. Beschrijf voor jezelf de schade en het ontstaan ervan zo uitgebreid mogelijk. Meld je schade en wij gaan direct voor je aan de slag.

Schadeformulier invullen

Een schadeformulier invullen kan best lastig zijn. Wij helpen je hier graag bij. Lees onze tips over het invullen van een schadeformulier.

  • Noteer getuigen
  • Vul nooit iets in wat ongeveer juist is
  • Zet alleen je handtekening als je het ermee eens bent
  • Maak een kopie van het schadeformulier voor je eigen administratie

Het ingevulde schadeformulier kun je opsturen naar: Allsecur, Afdeling Schadeafhandeling, Antwoordnummer 90210, 3009 VB Rotterdam


Onze klanten waarderen onze schadeafhandeling

Funnel entry

Nl