Aansprakelijkheidsverzekering

Woonschade

Voor welke verzekering wil je schade melden?

Heb je schade aan je huis of zijn er spullen gestolen? Of heb je schade veroorzaakt bij een ander waarvoor je aansprakelijk bent? Wat de schade ook is. Je wilt dit natuurlijk opgelost hebben. Meld je schade daarom zo snel mogelijk.

Schade aan je huis, tuinhuis of schutting?

Lees meer over schade bij je opstalverzekering

Zijn je spullen beschadigd of gestolen?

Lees meer over schade melden bij je inboedelverzekering

Heb jij (of je huisdier) schade veroorzaakt bij een ander?

Lees meer over schade melden bij je aansprakelijkheidsverzekering

 

Woonschade melden

Meld je schade telefonisch binnen 24 uur en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Bel 088 - 548 5000Meld je schade eenvoudig in Mijn Allsecur

Wat wij voor je doen bij woonschade

Wat kun je van ons verwachten? Wij regelen je schade in 3 stappen

Schademelding ontvangen

Schademelding ontvangen

Na de melding krijg je binnen 2 werkdagen een schadenummer en wordt je schadedossier geupdate.

Schade wordt beoordeeld

Schade wordt beoordeeld

Wij bekijken nauwkeurig de schade en maken direct een inschatting van de kosten.

Uitbetalen schadevergoeding

Uitbetalen schadevergoeding

Als je schadedossier compleet is, betalen we je schade uit. Of we regelen dat het hersteld wordt.

Wat doen wij als jij schade hebt?

Als je de schade meldt, maken wij een inschatting van de kosten. Soms betalen we direct de schade aan je uit. Als het om een groter bedrag gaat, komt een expert kijken hoe groot de schade is. Hij of zij kan je een inschatting geven van het bedrag en hoe lang het schadeherstel duurt.


Aansprakelijk gesteld, wat nu?

Erken geen schuld en doe geen uitspraken over een schadevergoeding. Beschrijf voor jezelf de schade en het ontstaan ervan zo uitgebreid mogelijk. Meld je schade en wij gaan direct voor je aan de slag.

Onze klanten waarderen onze schadeafhandeling

Funnel entry

Nl